Beoordelingen van John Sushi Oldenzaal

Recente recensies

5.0
Joep
12 juni 2024

Heerlijk

Ton ter Ellen
10 juni 2024
Kuijpers
9 juni 2024

De saté was nagenoeg koud en de fried rol erg slordig gesneden. Rest erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evelyn
9 juni 2024

Echt super snelle levering en eten was heerlijk!

A
8 juni 2024

De sushi’s waren veel kleiner dan de eerdere keren, aangegeven dat we met 4 personen waren en krijgen vervolgens maar 2 stokjes? En de smaak is een beetje achteruit gegaan, misschien dat er iemand anders in de keuken stond.. Verder prima nooit iets te klagen maar deze keer viel me tegen helaas

Siem
5 juni 2024

Hij is wel een lekkerder geweest.

Marije
2 juni 2024

Altijd goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
2 juni 2024

Sushi was heerlijk! Bezorging duurde een uur maar was alsnog eerder dan verwacht, dus zeer tevreden over mijn eerste bestelling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan Hazewinkel
2 juni 2024

Ze waren mooi op tijd 5 minuten te laat maar de tonijn was niet vers en t eten ging wel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pia Bruggink
2 juni 2024

Sehr gut

Monique
31 mei 2024

Zoals gewoonlijk, vers lekker en snelle bezorging

Sharon
28 mei 2024

Echt geweldig verse sushi! En als je bijv. geen tonijn lust en dit aangeeft vervangen ze dit netjes door wat anders. Echt top service! Heerlijk vers. Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers 🤗

Claudia Schildkamp
26 mei 2024

Deel van de bestelling niet ontvangen, telefonisch niet bereikbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Trudy Hampsink
26 mei 2024

Was heerlijk, en snel bezorgd, TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eelko
25 mei 2024
Noortje
25 mei 2024

Heerlijke pokebowl en optijd bezorgd.

Wieke
23 mei 2024

Pokebowls zijn erg lekker. Vandaag voor de tweede keer besteld, maar ook voor de tweede keer mijn vegetarische pokebowl mét Japanse omelet gekregen. Nadrukkelijk aangegeven dat ik zonder wil. 1e keer kan gebeuren, maar een 2e keer in korte tijd vind ik wel erg jammer.

Kamman
22 mei 2024
Nick
21 mei 2024

Sushi was van erg slechte kwaliteit. Bestellen wel vaker maar dit was gewoon slecht. Helft weggegooid! Sushi was niet goed op temperatuur. En de crispy sushi box zat vol met krab i.p.v. dat het een mix was. Niet weer voor ons de volgende keer!

Sushiboy
20 mei 2024
Siemonsma
20 mei 2024

Zag er goed uit en smaakte heerlijk!

Rita
20 mei 2024

De sushi is super lekker, en de mensen zijn daar heel vriendelijk

D en H
20 mei 2024

Verrassend lekkere sushi (box 3). Alleen wat dicht op elkaar gepakt waardoor de eersten uit elkaar vielen. Bezorging sneller dan aangegeven. Beetje norse bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlous
18 mei 2024

Het was weer super goed. Keurig op tijd. Niets dan lof

Debbie
14 mei 2024

Besteld voor 18.15. Kort voor de tijd telefoon. Het wordt ongeveer 15 min. later. Uiteindelijk is het om ca 18.55 bezorgd. Loempia's die mee besteld waren, waren nog wat lauw. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
13 mei 2024
Rob
9 mei 2024

Was super lekker , bezorging precies op tijd

Anita
9 mei 2024

De bestelling was er nog sneller dan verwacht. En het was heerlijk

Fleur
5 mei 2024

Sushi was heel koud alsof het uit de koelkast kwam

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
5 mei 2024

De pokébowl was weer superlekker!

Bennett
3 mei 2024

Goed en snel 👍🏻

Remco
29 april 2024

Sushi was heerlijk en ruim voldoende. Wel jammer dat er niet standaard gember bij geleverd wordt. Wel genoeg Soja en Wasabi. Het was gewoon TOP!!

Johan
29 april 2024

Perfecte sushi.

Marije
28 april 2024
Ellen
28 april 2024

Heerlijk van smaak. Zou nog lekkerder zijn als het nog wat lauw bezorgd zou zijn. Iets na de afgesproken tijd (ruim een uur na bestelling) bezorgd. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Any van duijn
27 april 2024

Like it so much thanks

J
27 april 2024
Suzan
26 april 2024

Poke bowl met een crispy ebi rolletje als extraatje; hemels! Altijd goed hier en lekker vers.

Martine
24 april 2024

Heerlijke sushi en goede dienstverlening!

E. Olde Meule
23 april 2024
Mariska
20 april 2024
Gerda
18 april 2024

Precies op tijd bezorgd. De sushi waren heerlijk!

Daan
17 april 2024

Altijd goed!

Lisa
15 april 2024

Altijd lekker! Alleen wel erg weinig edamame bonen voor €6,00.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aafke
14 april 2024
ECM van Alst - Wiefferink
11 april 2024

Lekkere sushi voor een mooie prijs

Tom
5 april 2024

Heerlijke pokebowls!

Herman Bodewes
2 april 2024
Anton
1 april 2024
Martin
26 maart 2024

Super lekker en vlot bereid, wachten (kort) zeker waard

De Boer
26 maart 2024

Zeer goed eten🥇

Anton
24 maart 2024

Lekker

Carolien
23 maart 2024

Alles was weer heerlijk en netjes verzorgd

Van Dijk
19 maart 2024
Domenique
18 maart 2024

Heerlijke en verse sushi, goede hoeveelheid en kwalitatief top

Olena
17 maart 2024

Fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jeanine martina
17 maart 2024
Bente
13 maart 2024
L
11 maart 2024

Mooi gevulde bak! Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
10 maart 2024
Hoezen
10 maart 2024

👍

Ralph Kolmschate
6 maart 2024
Valeria
3 maart 2024

everything prima) erg lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
3 maart 2024
-
2 maart 2024

Wederom heerlijk gegeten! En ook erg blij dat mijn voorkeur werd toegepast. Zeker een aanrader!

Sab
27 februari 2024

Prima service en lekker eten.

M
27 februari 2024
Masseling
25 februari 2024
Lucie
25 februari 2024

Het was heel erg lekker 😋

Ulfman
25 februari 2024

Sushi was lekker en er werd ook nog bezorgd terwijl we eerst wilden afhalen dus heel netjes! Gyoza was nog warm. Wel jammer dat je apart wasabi en gember bij moet bestellen en niet een klein zakje krijgt bij een bestelling van bijna 50 euro! Zou zeker nog een x bestellen

Sjoerd
22 februari 2024

Super, we hebben echt genoten lekker vers voor herhaling vatbaar. 2e keer Sushi voor ons maar zeker niet de laatste

A. Eilers
19 februari 2024

Eigenlijk elke bestelling is goed! Nog nooit tegenvallend eten gehad van dit restaurant. Goede prijs-kwaliteitverhouding naar mijn mening.

Kroon
18 februari 2024

Perfect geleverd en super lekker. Alles opgegaan.

-
17 februari 2024

Er wordt rekening gehouden met dieetwensen in tegenstelling tot andere sushi restaurants, erg prettig!

M.
17 februari 2024
Folkert
15 februari 2024

Lekker en snel bezorgd.

Elles
15 februari 2024

Eten was echt goed! Erg lekker en precies op de aangegeven tijd geleverd. Enige opmerking was dat ik een crispy ebi 8 stuks, crispy chicken 8 stuks, crispy california 16 stuks box had besteld maar helaas geen chicken bij zat. En de 6 stuks Zalm Sashimi, waar er helaas 5 inzaten. Maar goed waar gewerkt word worden soms fouten gemaakt. We hebben er niet minder lekker om gegeten. Bestel hier volgende keer zeker weer!

Janneke
15 februari 2024

3 kwartier te laat bezorgd! En als je belt wordt je slecht te woord gestaan: ‘het blaadje hangt er niet, dus ik denk dat het onderweg is’. Eenmaal bezorgd: lagen de doosjes scheef, alles door elkaar! Tonijn was niet vers. Bestelling van over de €85,- schandalig.

Marjolein
11 februari 2024

Super lekkere sushi en super fijn dat ze komen bezorgen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarieke
11 februari 2024

Super snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jose S.
10 februari 2024

Dikke prima!

Pim
7 februari 2024

Het was gewoon lekker!!👌🏻

Jorieke
7 februari 2024

Ontzettende lekkere sushi! Werd bezorgd op de tijd die ik had besproken! We bestellen zeker weer!

Monique Olde
5 februari 2024

Bezorging op eerst mogelijke moment duurde 1 uur. Vervolgens na 1,5 uur gebeld. Het is onderweg. Na telefonisch contact nog 20 minuten moeten wachten. Al met al 1uur en 50 minuten moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kaatje
30 januari 2024

Prijzen zijn gestegen, kwaliteit niet. Pas na de opening een paar jaar terug, was ik enthousiaster dan nu. Er is nu ook al 2 keer wat mis gegaan met de bezorging. Kan gebeuren, weet ik, maar toch is zoiets na een lange werkdag erg vervelend. Zeker als je 80 euro betaald hebt om even ontspannen wat te eten samen en je moet gaan lopen bellen en wachten omdat dingen niet geleverd zijn.

Unal Etmekci
29 januari 2024
Luuk
29 januari 2024

Ik miste een stuk van mijn bestelling

Roland Slot
29 januari 2024

Op tijd, erg goed mooi opgemaakt. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans kip
29 januari 2024

Misschien Iets meer wasabi meeleveren, als we dan iets moeten zeggen 😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie Lansink
28 januari 2024

Vaker besteld en altijd tevreden. Deze keer niet. Sushi was oud, muf, smakeloos en echt niet vers. Jammer want de prijs is hoog! Dan verwacht je iets goeds. Ik ga niet weer bestellen helaas.

Anouk
27 januari 2024

Heerlijke sushi. Helaas voor de tweede keer erg lang op de bezorging moeten wachten.

ria
26 januari 2024
Gerda
25 januari 2024

Precies op tijd afgeleverd. Heerlijke sushi.

Danne
23 januari 2024

Het was voortreffelijk. Heerlijk lauw warme rijst, echt super fijne sushi!

Aktan
21 januari 2024

De bestelling lag op tijd klaar en een vriendelijk knappe dame heeft mij netjes geholpen. En we hebben lekker gegeten!

Louis
20 januari 2024

Altijd lekker vers, ga zo door.

Marlous
16 januari 2024

Jammer dat jullie mijn bericht bij de bestelling niet lezen. En bericht over bezorgtijd en werkelijk bezorgen klopt van geen meter. Jullie waren meer dan een half uur eerder dan het bericht aangaf

Mark Rebers
15 januari 2024

We hebben deze de uitjes apart gevraagd en werd keurig gedaan! Complimenten over de verzorging en smaak van de sushi’s 🥳🥰

Boy
15 januari 2024

Bezorgen duurt heeeeeel lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brian
15 januari 2024

Dit is onze derde bestelling en iedere keer ziet het er goed uit en is het lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.